Cu un motor de 3.790 litri SOHC in linie cu sase cilindri, 140cp si doua
carburatoare Solex MMO VS 35, transmisie manuala DSG cu patru trepte, suspensie
fata independenta cu flanse duble, arcuri elicoidale si arcuri transversale spate
cu osie oscilanta, frane cu tambur cu patru roti, acest model Maybach a fost
cel mai armonios model fabricat de ei.
Este usor de uitat astazi, dar in anii 1930, automobilul
Maybach a fost considerat mai prestigios in tara sa de origine decat orice alta
masina. Wilhelm Maybach a fost un pionier al industriei, ajutandu-l pe Gottlieb
Daimler sa-si dezvolte prima masina si, dupa ce a inventat radiatorul de tip
fagure, si-a indreptat atentia spre fabricarea de avioane. Dupa construirea
centralelor electrice pentru marii Zeppelini germani, el si-a indreptat atentia
asupra automobilelor pana in 1919, construind automobile incredibil de scumpe si
exclusiviste, cu inginerie neingradita si constructie de calitate maxima.
Tipic masinilor de lux germane din aceasta epoca, Maybach
a avut calitatea si ingineria de calitate, dar caroseria era produsa de Spohn
Karrosserie si rareori era cu adevarat sportiva. O exceptie pentru
constructorul de autovehicule a fost roadsterul acesta frumos SW38.
Sasiul SW38 numarul 2055 a fost livrat initial lui Erich
Tghart, un cunoscut colectionar de arta si director general al firmei Hoechst
A.G., o firma de productie a echipamentelor grele din Dortmund, Germania.
De atunci si-a schimbat multi propietari iar astazi daca
ar fi scoasa la licitatie, acest rar Maybach ar depasi lejer suma de 8 milioane
de $.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu