Aceasta masina frumoasa este propulsata de un motor de 180 CP, 5675 cmc (litri) Bentley B80 in line
motor cu opt cilindri, cu patru carburatoare SU, suspensii fata independenta cu
arcuri elicoidale modernizate, ax din spate rigid cu arcuri lamelare
semi-eliptic, si cu tambur frontal hidraulic cu tambur spate mecanic pt. frane.
Puternicul motot este cuplat la o transmisie cu patru
trepte sincronizate, ceea ce face Bentley o adevarata placere de a conduce.
Trunchiul din spate are, de asemenea, un kit de instrumente. Interiorul este
frumos, artizal cu dulapuri si pahare pt. lichior de cristal care au fost
gravate cu Bentley „B“, pentru a oferi confort
pasagerilor. Dulapurile sunt finisate din lemn de nuc extrem de bine lustruite,
asa cum este si gluga de bord varfurile usilor cu piele rosie completeaza
interior frumos cu o trapa glisanta Webasto.
Daca ai fi locuit in Marea Britanie in timpul anilor 1930,
Twenties, probabil, ai fi stiut despre Trenul albastru. Denumit oficial
Calais-Mediterranee Express.
Woolf Barnato, presedintele Bentley a oferit impulsiv prietenul lui un pariu cum
ca el ar putea bate trenul....si a castigat !
Legenda albastru
de tren in martie 1930 ramane una dintre cele mai mari povesti din istoria
automobilelor, si s-ar putea imagina cat de incitant ar fi sa recreeze acea
cursa incredibila in aceasta masina in zilele noastre....
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu