sâmbătă, 29 aprilie 2017

Maybach SW38 Roadster 1938





Cu un motor de 3.790 litri SOHC  in linie cu sase cilindri, 140cp si doua carburatoare Solex MMO VS 35, transmisie manuala DSG cu patru trepte, suspensie fata independenta cu flanse duble, arcuri elicoidale si arcuri transversale spate cu osie oscilanta, frane cu tambur cu patru roti, acest model Maybach a fost cel mai armonios model fabricat de ei.
Este usor de uitat astazi, dar in anii 1930, automobilul Maybach a fost considerat mai prestigios in tara sa de origine decat orice alta masina. Wilhelm Maybach a fost un pionier al industriei, ajutandu-l pe Gottlieb Daimler sa-si dezvolte prima masina si, dupa ce a inventat radiatorul de tip fagure, si-a indreptat atentia spre fabricarea de avioane. Dupa construirea centralelor electrice pentru marii Zeppelini germani, el si-a indreptat atentia asupra automobilelor pana in 1919, construind automobile incredibil de scumpe si exclusiviste, cu inginerie neingradita si constructie de calitate maxima.
Tipic masinilor de lux germane din aceasta epoca, Maybach a avut calitatea si ingineria de calitate, dar caroseria era produsa de Spohn Karrosserie si rareori era cu adevarat sportiva. O exceptie pentru constructorul de autovehicule a fost roadsterul acesta frumos  SW38.
Sasiul SW38 numarul 2055 a fost livrat initial lui Erich Tghart, un cunoscut colectionar de arta si director general al firmei Hoechst A.G., o firma de productie a echipamentelor grele din Dortmund, Germania.
De atunci si-a schimbat multi propietari iar astazi daca ar fi scoasa la licitatie, acest rar Maybach ar depasi lejer suma de 8 milioane de $.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu