Un model desosebit de
frumos si de asemenea in editie limitata este si Talbot-Lago t150 ss Figoni
& Falaschi.
Automobile Talbot S.A. a fost un producator de automobile francez cu sediul în Suresnes, Hauts de Seine.
Fabrica de Suresnes a fost construita de Alexandre Darracq pentru afacerea sa de pionierat. A fost foarte profitabila. Alexandre Darracq a construit masini de curse precum și masini "confortabile" iar Darracq a devenit rapid celebru pentru succesele sale. Darracq a vandut activele sale în 1912.
Giuseppe Figoni sa nascut în 1894 in Farini, Italia. Cand el era tanar, familia sa mutat la Paris, in cazul in care, la varsta de 14 ani a fost ucenicul unui constructor de transport, pana cand el a plecat sa lupte in Primul Razboi Mondial. La intoarcerea sa, el a devenit proprietarul Carrosserie Automobilie în Boulogne-sur-Seine. Pana la 1925 a personalizat o varietate de sasiuri, inclusiv Delahaye, Bugatti, Renault, Delage, Panhard Alfa Romeo si Rolls Royce, folosind marca Figoni. De asemenea, el a proiectat corpurile aerodinamice pentru masini de curse, inclusiv Alfa Romeo 8C 2300 tip Le Mans, care a castigat prin 1932 cursa de 24 de ore de la Le Mans, iar Delahaye Type 138 18CV speciale, care a stabilit un record de anduranta de 48 de ore de la Montlhery în 1934. Cu toate acestea, proiectele sale in aceasta perioada au fost inca conventionale, in comparatie cu stilul distinctiv cand el va dezvolta ca parte a Figoni et Falaschi acest model.
Cu un motor de 6 cilindrii de 4 litri acest exemplar a castigat o serie de concursuri de eleganta si astazi este una din cele mai scumpe masini din lume. Ultima licitatie a unui exemplar a fost in jurul sumei de 6 milioane de $. Masina continua sa se aprecieze cu sute de mii de euro anual.
Automobile Talbot S.A. a fost un producator de automobile francez cu sediul în Suresnes, Hauts de Seine.
Fabrica de Suresnes a fost construita de Alexandre Darracq pentru afacerea sa de pionierat. A fost foarte profitabila. Alexandre Darracq a construit masini de curse precum și masini "confortabile" iar Darracq a devenit rapid celebru pentru succesele sale. Darracq a vandut activele sale în 1912.
Giuseppe Figoni sa nascut în 1894 in Farini, Italia. Cand el era tanar, familia sa mutat la Paris, in cazul in care, la varsta de 14 ani a fost ucenicul unui constructor de transport, pana cand el a plecat sa lupte in Primul Razboi Mondial. La intoarcerea sa, el a devenit proprietarul Carrosserie Automobilie în Boulogne-sur-Seine. Pana la 1925 a personalizat o varietate de sasiuri, inclusiv Delahaye, Bugatti, Renault, Delage, Panhard Alfa Romeo si Rolls Royce, folosind marca Figoni. De asemenea, el a proiectat corpurile aerodinamice pentru masini de curse, inclusiv Alfa Romeo 8C 2300 tip Le Mans, care a castigat prin 1932 cursa de 24 de ore de la Le Mans, iar Delahaye Type 138 18CV speciale, care a stabilit un record de anduranta de 48 de ore de la Montlhery în 1934. Cu toate acestea, proiectele sale in aceasta perioada au fost inca conventionale, in comparatie cu stilul distinctiv cand el va dezvolta ca parte a Figoni et Falaschi acest model.
Cu un motor de 6 cilindrii de 4 litri acest exemplar a castigat o serie de concursuri de eleganta si astazi este una din cele mai scumpe masini din lume. Ultima licitatie a unui exemplar a fost in jurul sumei de 6 milioane de $. Masina continua sa se aprecieze cu sute de mii de euro anual.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu