vineri, 24 februarie 2017

Rolls Royce Silver Wraith Inskip Cabriolet 1947






O masina foarte rara este si acest Rolls Royce Silver Wraith Inskip Cabriolet 1947. Un extraordinar Rolls-Royce, si ar trebui sa vina ca o surpriza faptul ca primul sau proprietar a fost un om obisnuit. Nascut în 1894, Thomas Franklyn Manville Jr., cunoscut tuturor ca Tommy, a fost mostenitorul averii industriale Johns-Manville si mediatizatul personaj monden din New York.
In 1925, in varsta de 31 de ani, Tommy Manville a mostenit o avere de aproximativ 10 milioane $. In anul urmator, el a început constructia unui conac de 28 camere pe Long Island Sound, intre New Rochelle și Mamaroneck. Proprietatea, cunoscut sub numele de Bon Repos, avea cate un radio de inregistrare in fiecare camera, o centrala telefonica in dormitorul principal, un teatru de film, si personal format din turnuri paznici inarmati.
In timpul vietii sale, dl Manville a fost casatorit de 13 ori. Cea mai lunga casatorie a durat sapte ani, in timp ce cea mai scurta a fost anulata in mai putin de opt ore.
Normal, Tommy Manville a avut unul dintre putinele Rolls-Royce-uri ale Americii la acea vreme. Multe din achizitiile sale au inclus un Phantom I York Roadster si Newmarket Cabrio Sedan, un Phantom II Henley Roadster și Croydon Victoria, si un Inskip. Aceste Rolls-Royce-uri au fost toate construite la comanda pentru Manville cu cheltuieli mari, pastrate pentru o perioada scurta, apoi tranzactionate pentru cel mai recent model.
Acest RR are o bogata si fascinanta istorie. Cand sasiul a fost finalizat la Crewe, Anglia, specificat pentru livrare in SUA, sasiul a fost echipat cu becuri cu filament dublu faruri, un comutator separat pe placa de bord și cele mai bune arcuri.
Asa cum este documentat de inregistrari Club Rolls-Royce de proprietari, Inskip a fost construit un corp special de patru locuri convertibile pentru Manville, care urma sa fie finalizat în timp util pentru 1949, New York International Motor Show.
Executat de catre echipa de mesteri Inskip,(format din multi fosti angajati Brewster), a fost unul dintre cele mai spectaculoase Silver Wraith-uri construite vreodata. Cu linii dramatice care curg, ornamente cromate stralucitoare, si pabriz ingust, a fost cel mai interesant si personalizat Rolls din SUA.
Propietarul a platit 22.500 $ - o suma impresionanta la sfarsitul anilor 1940.
In 1952, dl Manville a hotarat sa faca o masina noua si a pus Silver Wraith spre vanzare. In acel an a fost promovat în New York Times, descris ca fiind "cel mai scump Rolls-Royce decapotabil vandut vreodata în U.S.A.
Pe 20 ianuarie 1953, domnul Manville la lui Elroy Wilson, un antreprenor de pompe funebre care traia in Baltimore, Maryland a achizitionat masina.
A fost expus la unele dintre cele mai prestigioase Concours d'eleganta si a primit de multe ori premii importante.
Extrem de rar si dorit, acest Rolls-Royce postbelic, e cautat de colectionari din toata lumea.Ramane un automobil magnific deoarece este cu siguranta printre cele mai importante si mai distinctive exemple de legenda a marcii Rolls-Royce !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu