sâmbătă, 17 iunie 2017

Bugatti Type 57 SC Corsica Roadster 1938




Pana in 1934 a existat un model separat Bugatti pentru aproape fiecare tip de corp. Pentru a reduce costurile, Ettore Bugatti a decis sa proiecteze un sasiu care ar fi disponibil cu diferite stiluri de caroserie. Cele mai multe dintre ele urmau sa fie proiectate si construite in fabrica Bugatti. Responsabil de echipa de proiectare a noului model a fost fiul lui Ettore, Jean Bugatti. Avea doar 23 de ani cand proiectul "Tipul 57" a inceput in 1932.
Modele extrem de scumpe, cum ar fi Type 41 Royale nu au avut prea mare succes.  Motorul de productie de 3,3 litri  a produs 135 CP in forma naturala aspirata.
În 1936 a fost introdusa o a doua serie care continea un sasiu consolidat, deoarece motorul era acum montat pe bucse de cauciuc. Cand Ettore Bugatti a vazut suspensia frontala independenta a prototipului, a comandat imediat instalarea unei osii solide, care a fost folosita in orice alta productie Bugatti. Amortizoarele au fost montate pe primul lot de masini, mai tarziu modelele au fost dotate cu amortizoare telescopice.
Fiecare aspect al modelului 57 S ,,tipa’’ a performanta. Cu sasiul scurt si jos, construit manual, intre anii 1936 și 1938. "Cea mai comună" a fost versiunea Atalante, dar cea mai putin cunoscuta pana astazi este acest Corsica. Astazi cele doua au supravietuit in stare originala si se numara printre cele mai valoroase masini din lume. Ultima licitatie recenta a unui 57 a fost de 30 milioane de dolari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu