joi, 3 ianuarie 2019
Packard Twelve Individual Custom Convertible Victoria by Dietrich 1934
Packard a fost o marcă americană de automobile de lux, construite de către Packard Motor Company Car of Detroi , Michigan , iar mai târziu de Studebaker - Packard Corporation din South Bend, Indiana. Primele automobile Packard au fost produse în 1899, iar ultima în 1958.
Packard a fost fondat de James Ward Packard, fratele lui William Doud Packard, și partenerul lor, George Lewis Weiss, în orașul Warren, Ohio,
Unul din cele mai frumoase si elegante modele a fost cel din 1934 ( Packard Twelve Individual Custom Convertible Victoria by Dietrich )
Cu un motor V12 si numărul vehiculului 1108-65 este unul dintre cele patru victorii personale decapotabile Dietrich Individual personalizate pe șasiul "final" Packard al Erei Clasice, Seria Xl12, din 1934.
Aripile de forță, cu "fuste" deasupra roților din spate, și panourile lor de circulație raționalizate sunt în mod evident inspirată de sportul phaeton, coupe-ul sportiv și viteza de rulare proiectată pentru șasiul de 110-inch 1106 Twelve de conte Alexis de Sakhnoffsky și construit de LeBaron.
Masina a fost achiziționată la New York, la finalul turului său, de către Ricardo LaCosta II, un avocat proeminent și viitorul judecător de la o familie portugheză proeminentă. LaCosta a fost un client obișnuit pentru automobile personalizate de-a lungul anilor. Juristul a fost fotografiat în spatele volumului noului Packard Twelve din Puerto Rico, într-o fotografie binecunoscută care a apărut în mai multe cărți de-a lungul anilor, cel mai vizibil în mașinile lui John Conde cu personalități.
Familia lui nu a avut niciun interes fata de mașină. Astfel, Packard, odată strălucitor, a fost vândut și pus în serviciul de livrare ca si cabină de taxi, terminată în roșu și galben. A fost ulterior abandonată la Baza Forțelor Aeriene Ramey din Aguadilla, Puerto Rico, și de acolo a fost returnată în Statele Unite la începutul anilor 1960. Se crede că mașina a fost importată de Patrick G. Young, cu un avion de la Tilton, New Hampshire, care la vândut pe 27 august 1968 lui Paul Baughman de la Akron, Ohio, conform unei copii a titlului original.
În urma proprietății lui Baughman, Packard a fost achiziționat de John Wheatley, un renumit restaurator din Tulsa, Oklahoma, care la păstrat timp de aproape trei decenii și a început restaurarea. În 1996, a trecut la un alt meșteșugar remarcat, Dale Adams, care a continuat lucrarea înainte să vândă mașina în 2012 lui Joseph - el însuși judecător al Curții Superioare din New Jersey - și Margie Cassini. Acum este scoasa la licitatie de RM | Sotheby's pt. suma de 6 milioane de dolari.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu