miercuri, 8 martie 2017

Bugatti Type 57 SC Atalante 1936












Bugatti Tip 57SC Atalante 1936 – 1938 cu stilul sau aerodinamic, sasiu jos si motor supraalimentat, Type 57SC Atalante este una dintre cele mai de dorite modele Bugatti. Acesta a fost proiectat personal de Jean Bugatti ca un coupe sport cu doua locuri si a devenit cea mai rara dintre cele patru stiluri diferite de caroserie oferite de Carrosorie Bugatti.
Stilul  Atalante a fost o interpretare in 1935 Aerolithe Coupe, in esenta, un prototip care a ajuns la o productie foarte limitata in 1936, ca tip de 57 de Atlantic. Aceasta masina  cu panouri nituite pentru a forma un coupe sport aerodinamic. Se zvoneste ca Jean Bugatti a fost influentata de Mercedes-Benz 500 K Autobahnkurier la 1934 Frankfurt Auto Show si a creat Aerolithe ca un raspuns.
Asa cum maiestuos si neobisnuit ca Oceanul Atlantic era, nu era potrivit pentru productia de serie, cu usile sale ridicate.   Design-ul a fost revizuit in Atalante, care a inclus forma Aerolithe lui teardrop, dar cu un parbriz plat, o zona a portbagajului separat, cu usi de rezerva-anvelope incastrate.
Pe de Atalante 57S, Jean a folosit un sistem de vopsea in doua tonuri, care a accentuat utilizarea curbei sale franceze pe partea laterala a masinii.  
  Jean-Pierre Wimille si Robert Benoist a condus pentru a castiga in 1937 cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Casa de licitatie Bonhams a vandut un astfel de model nerestaurat un exemplar gasit dupa zeci de ani intr-un hambar la suma de 4 milioane de $. In prezent un exemplar este estimat la pretul de peste 7 milioane de $.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu