Bugatti Tip 57SC Atalante 1936 – 1938 cu stilul sau
aerodinamic, sasiu jos si motor supraalimentat, Type 57SC Atalante
este una dintre cele mai de dorite modele Bugatti. Acesta a fost proiectat
personal de Jean Bugatti ca un coupe sport cu doua locuri si a devenit cea mai
rara dintre cele patru stiluri diferite de caroserie oferite de Carrosorie
Bugatti.
Stilul Atalante a
fost o interpretare in 1935 Aerolithe Coupe, in esenta, un prototip care a
ajuns la o productie foarte limitata in 1936, ca tip de 57 de Atlantic. Aceasta
masina cu panouri nituite pentru a forma
un coupe sport aerodinamic. Se zvoneste ca Jean Bugatti a fost influentata de
Mercedes-Benz 500 K Autobahnkurier la 1934 Frankfurt Auto Show si a creat
Aerolithe ca un raspuns.
Asa cum maiestuos si neobisnuit ca Oceanul Atlantic era,
nu era potrivit pentru productia de serie, cu usile sale ridicate. Design-ul a fost revizuit in Atalante, care a
inclus forma Aerolithe lui teardrop, dar cu un parbriz plat, o zona a portbagajului
separat, cu usi de rezerva-anvelope incastrate.
Pe de Atalante 57S, Jean a folosit un sistem de vopsea in
doua tonuri, care a accentuat utilizarea curbei sale franceze pe partea laterala
a masinii.
Jean-Pierre Wimille si Robert Benoist a condus
pentru a castiga in 1937 cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Casa de licitatie Bonhams a vandut un astfel de model nerestaurat un exemplar gasit dupa zeci de ani intr-un hambar la suma de 4 milioane de $. In prezent un exemplar este estimat la pretul de peste
7 milioane de $.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu