Cu un motor de 7.6 litri cu șase cilindri in line, două
supape pe cilindru cu arbore cu came unic, cutie de viteze manuală cu patru
trepte, punte față forjată cu suspensie cu arc semi-eliptic, frâne cu tambur pe
patru roți, Rolls-Royce
Springfield Phantom I Riviera Town Brougham by Brewster & Co din 1929, a
apartinut unei femei
si anume Irene Mamlock Simon Schoelkopf Carman. Născută în Ohio, se știe puțin
despre viața ei timpurie până la căsătoria cu Michael Simon, producător de
îmbrăcăminte. Căsătoria a durat până când afacerile lui Simon au eșuat, iar
Irene s-a recăsătorit la scurt timp după divorț. S-a descurcat destul de bine,
întrucât al doilea soț, C.P. Hugo Schoelkopf, văduv, a fost unul dintre cei mai
bogați bărbați din Buffalo, New York. Dragostea ei față de bijuteriile fine era
binecunoscută, inclusiv un jaf de 500.000 de dolari cu pietre prețioase în
timpul unei petreceri de Revelion la un apartament din Manhattan.
Următorul
proprietar al mașinii a fost James H.R. Cromwell. După moartea tatălui său,
mama lui Cromwell, Eva s-a căsătorit cu Edward T. Stotesbury, un proeminent
filadelfian și partener în firma bancară de investiții Drexel & Co., precum
și cu J.P. Morgan din New York.
In timp si-a schimbat mai multi propietari. Doar zece
unitati au fost construite, primind multiple premii in timp printre care a
castigat Pebble Beach Class 2003 și premiul J.B. Nethercutt pentru cele mai
elegante automobile din lume.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu